Cum aleg o agentie e-commerce

Nu cred ca am vreo zi in care sa nu intru intr-un magazin online. In mod categoric nu cumpar de fiecare data, insa, intru pentru a vedea oferte, promotii, produse noi, etc. Unele magazine online sunt realizate intr-un mod foarte atent si imi dau incredere de la prima accesare. Altele insa sunt un dezastru si de cele mai multe ori nu revin asupra lor și, chiar atrag atenția și prietenilor să fie cu băgare de seama.

Din punctul meu de vedere se observa cand un magazin a fost realizat cu ajutorul unei companii care se ocupa de servicii de creare magazin online  si cand magazinul a fost realizat de catre persoane care au cunostinte mai vagi.

Atunci cand ai un astfel de magazin, te intereseaza serviciile de calitate pentru  dezvoltarea unui magazin online de succes. Serviciile de calitate pot fi oferite doar de catre persoanele care au cunostinte temeinice in realizare, promovarea si optimizarea unui magazin online, de catre persoanele care iti pot garanta si integrare Emag marketplace sau alte servicii foarte benefice pentru orice magazin online. Nu apela la un prieten care are habar cat de cat, la un fost coleg care e posibil sa se priceapa sau la mai stiu eu cine. Cand vrei servicii de calitate, apelezi la adevaratii preofesionisti.

Si aici trebuie sa ai grija. Nu alegi la intamplare orice firma care ofera servicii e-commerce. Pentru ca numarul acestora este in crestere de la o zi la alta si de multe ori serviciile oferite nu sunt de calitate.

Cand alegi o agentie e-commerce e bine sa tii cont de urmatoarele critetrii:

  • Serviciile oferite

Serviciile pe care le ofera o agenite e-commerce sunt foarte importante. Daca vrei sa ai succes cu adevarat, ai nevoie de o creare site de calitate, optimizare SEO, promovare si alte servicii care pot face diferenta in fata clientilor.

  • Portofoliu de clienti

Portofoliu de clienti este un detaliu foarte impotant. Conteaza mult cu cine a mai lucrat agentia la care apelezi. Astfel poti vedea exact cum anume au fost create anumite site-uri, daca sunt clienti imporanti care au incredere in respectiva companie, etc.

  • Rezultate anterioare

Rezultatele anterioare iti pot fi de mare folos in alegerea agentiei e-commerce. Poti afla rezultate din anumite studii de caz publicate sau de la oamenii din spatele anumitor site-uri, daca sunt dispusi sa ti le dea. Bineinteles ca respectiva agentie iti va spune ce rezultate a avut in trecut, dar e posibil sa vrei sa mai afli si din alte surse.

  • Echipa agentiei e-commerce

Asa cum spuneam mai la inceput, ca un site sa aiba succes, de el trebuie sa se ocupe specialisti. Cauta o agentie cu persoane competente, cu oameni profesionisti care stiu ce trebuie sa faca pentru a te ajuta sa ai succesul dorit.

  • Prețul plătit pentru realizarea magazinului online.

Pentru toate serviciile de care vei beneficia va trebui sa platesti. Nu cauta agentia cu cele mai mici preturi, ci cauta agentia care sa ofere servicii de calitate. De multe ori, o suma de bani destul de mica poate face diferenta in privinta serviciilor, diferenta care se va vedea in rezultate.

Daca esti in cautarea unei agentii e-commerce, insa nimic din ce ai gasit pana acum nu pare sa iti placa, incearca sa iei legatura cu cei de la ContentSpeed.ro – liderii solutiilor e-commerce in Romania.

Spune si tu parerea...