In calitate de proprietar de afaceri mici, este posibil sa vedeti SEO ca pe o cheltuiala inutila. S-ar putea chiar sa credeti ca nu merita timpul si efortul vostru dar acest lucru nu este deloc adevarat. O agentie SEO creste constant in importanta si se extinde in noi domenii. Inainte a jucat un rol major pentru intreprinderile mari si mijlocii. Acum este la fel de crucial pentru intreprinderile mici.

Ce este SEO?

Multi oameni cred ca stiu ce este SEO, dar este mult mai complex decat pare la suprafata. De exemplu, desi cuvintele cheie si continutul reprezinta o parte importanta  SEO, exista multe alte elemente implicate. Toate acestea se incadreaza in doua categorii:

SEO pe pagina. Orice efort pe care il depuneti pentru a imbunatati paginile individuale pentru a va imbunatati clasarea in rezultatele motoarelor de cautare este SEO pe pagina. Pe langa cuvintele cheie, acestea includ formatarea, adresele URL, navigarea, viteza de incarcare, bloggingul pe site si designul responsive. PSK poate oferi servicii exceptionale!

SEO off-page. De asemenea, puteti imbunatati o campanie de optimizare SEO luand masuri in afara site-ului vostru. Cel mai cunoscut aspect al SEO off-page este crearea de linkuri, dar aceasta categorie cuprinde si retelele sociale, profilurile de afaceri si articolele.

Cum sa incepeti

Desi este adevarat ca SEO poate fi complex, aceasta nu este o scuza pentru a-l neglija cu totul. O mare parte din SEO nu costa nimic mai mult decat timpul dvs. si este mult mai eficient decat tacticile traditionale de marketing. De exemplu, clientii potentiali de intrare (cum ar fi de la SEO) costa cu 61% mai putin decat clientii potentiali de iesire, conform Search Engine Journal. De asemenea, este simplu sa puneti tactici in aplicare – odata ce stiti cum.

SEO local. Google prefera continutul local, deoarece are valoare suplimentara pentru utilizatori. Fiind o afacere mica, este posibil sa aveti un avantaj chiar si fata de cele mai mari corporatii daca aveti cunostinte unice despre publicul local. O mare parte din SEO local se bazeaza pe cuvinte cheie specifice. Cercetand termeni potentiali cu un instrument precum Planificatorul de cuvinte cheie Google, puteti gasi expresii care descriu ceea ce ofera compania voastra cu o locatie inclusa. Simpla creare de continut bazat pe aceste cuvinte cheie va va ajuta sa ajungeti pe pozitia de top in rezultatele motoarelor de cautare.

Social Media. Retelele sociale sunt un loc ideal pentru a partaja continut de pe site-ul sau blogul vostru pentru a genera trafic catre site-ul vostru. Trebuie sa postezi regulat si sa interactionezi cu utilizatorii.

Crearea de legaturi. Un alt aspect de adaugat strategiei initiale SEO este crearea de linkuri. Retineti ca pentru Google, dimensiunea afacerii voastre nu este importanta — daca utilizati tehnici de tip Black Hat, veti fi penalizat. Tehnicile de tip Black Hat constau in orice metode de calitate scazuta si spam. In schimb, trebuie sa utilizati construirea de link-uri pentru a va arata autoritatea, cum ar fi blogging-ul pentru invitati, trimiterea paginilor catre directoare relevante de inalta calitate si crearea de continut pe care altii doresc sa-l partajeze.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here