Întrucât producătorii de echipamente agricole continuă să introducă în fiecare an echipamente mai mari, mai grele și mai puternice, producătorii de pneuri au trebuit să dezvolte noi tehnologii care să permită anvelopelor de aceleași dimensiuni să suporte sarcini mai mari la presiuni mai mici – reducând astfel compactarea solului. Cu toate acestea, cu o serie de acronime noi de clasificare a anvelopelor, cum ar fi IF, VF, CFO și LSW, produc încă o mare confuzie cu privire la diferențele, utilizările intenționate și beneficiile fiecăreia. Dacă nu sunteți informat în mod corespunzător, ați putea cheltui o sumă suplimentară pentru a vă îmbunătăți anvelopele fără să vedeți vreun beneficiu.

Citeste si:   HTC Status sau "Telefonul Facebook"

Flexibilitatea sporită (IF) și flexibilitatea foarte ridicată (VF)

Dacă anvelopele sunt concepute de catre producatorii de pneuri să suporte cu 20% mai mari sarcini la aceeași presiune de umflare ca și acele anvelope standard sau aceleași sarcini la presiuni de umflare cu 20% mai mici decât cele standard.  Aceste tehnologii au intrat inițial pe piață în jurul anului 2005 și sunt acum oferite de aproape fiecare producător major de pneuri agricole.

Tehnicile IF / VF sunt eficiente în reducerea compactării solului atunci când sunt umflate corespunzător la o presiune minimă de umflare pentru sarcina și aplicația specifică. Cu toate acestea, cercetarea din industrie  indică faptul că aproximativ jumătate dintre utilizatori ajustează presiunea de umflare de doar două ori pe an sau mai puțin.

Citeste si:   Costume de slabit si modelatoare pentru orice femeie

Nu este realist să credem că majoritatea producătorilor vor calcula greutatea, vor consulta tabelele de încărcare / umflare și vor ajusta presiunea minimă admisibilă de fiecare dată când se va face o schimbare spun specialistii in anvelope agricole Titan și Goodyear.  Dacă nu faceti asta, probabil că nu veti beneficia de upgrade-ul dorit la anvelope IF sau VF.

LSW (Low Sidewall) este o tehnologie exclusivistă pentru anvelopele agricole Titan și Goodyear. Similar cu tehnologia VF, LSW poate transporta încărcături cu 40% mai mari la aceeași presiune de umflare ca anvelopele standard sau aceeași încărcătură ca anvelopele standard cu presiuni de inflație mai mici cu 40%. Diferența principală, totuși, este diametrul mai mare al jantei, ceea ce ajută la reducerea problemelor menționate mai sus și a problemelor legate de torsiune, asociate frecvent cu anvelope IF / VF.

Citeste si:   Anvelopele reprezintă cea mai bună modalitate de a vă îmbunătăți mașina.

Spune si tu parerea...