Cartile de vizita sunt o idee excelenta pentru multe afaceri si antreprenori de a-si prezenta serviciile si produsele. Din fericire, exista tipografii de calitate precum markprint.ro ce ofera servicii exceptionale prin serviciile de tipar digital.

De ce este nevoie de un tipar digital

Aceasta tipografie Bucuresti este cu siguranta o optiune fiabila cu produse de calitate si servicii mereu prompte.

Cartile de vizita standard sunt dreptunghiuri de 4 x 7 cm din carton, desi au fost realizate modele creative de carti personalizate folosind o varietate de materiale precum lemn, plastic, metal si panza.

Conform exemplului de mai sus, partea din fata a unei carti de vizita are in mod normal:

-Sigla companiei (poate fi oriunde pe card) si numele companiei

-Sloganul sau o indicatie a serviciilor sau produselor furnizate de companie.

-Numele persoanei de contact din centrul cardului, urmat de diplome sau desemnari profesionale de afaceri intr-un format prescurtat. Sub nume se afla titlul, de ex. director, manager etc.

-Adresa companiei, numarul (numerele) de telefon, numarul de fax (daca este cazul) si adresa (adresele) de e-mail se afla in mod normal in stanga jos sau in dreapta.

-Adresa URL a site-ului web (ar trebui sa fie proeminenta daca afacerea este in principal bazata pe web, altfel poate fi inclusa in blocul de adrese).

Partea din spate a cartilor de vizita este de obicei (dar nu intotdeauna) goala. De exemplu, daca calatoriti in strainatate pentru afaceri, este o buna practica sa aveti o parte a cartilor de vizita traduse in limba corespunzatoare tarii pe care o vizitati. (Cand prezentati astfel de carti de vizita, trebuie sa prezentati cardul destinatarului, astfel incat limba destinatarului sa fie cu fata in sus.)

Cartile de vizita sunt prezentate de obicei unei persoane de catre o alta persoana intr-un schimb fata in fata, desi pot fi atasate la facturi si carduri de multumire sau chiar atasate unor pachete sau unui stand ori vehicul, astfel incat trecatorii sa se poata servi singuri daca sunt interesati de serviciul sau produsul promovat.

Cardurile pot fi lasate, de asemenea, in diverse locuri, cum ar fi mall-uri, zone de relaxare, aviziere publice, bancomate si alte locuri in care oamenii se aduna. De asemenea, puteti intreba companiile locale daca puteti lasa un teanc de carti de vizita pe o tejghea.

Cand cartile de vizita sunt schimbate personal, acestea pot fi schimbate la inceputul sau la sfarsitul unei conversatii. Atunci cand primiti o carte de vizita, ar trebui sa va uitati intotdeauna la aceasata si sa spuneti ceva. Este o lipsa de bun simt sa bagati cartile de vizita in buzunar fara sa va uitati la ele.

Cartile de vizita au aparut ca carti comerciale in Anglia secolului al XVII-lea. Au fost folosite atat ca reclame, cat si ca harti, deoarece la momentul respectiv nu exista un sistem formal de numerotare a strazilor in Londra.

In anii 1870, popularitatea cartii de comert a facut-o unul dintre cele mai raspandite formate de publicitate – promovand totul, de la lapte pentru bebelusi la piane pana la medicamente brevetate. Au fost afisate in birouri, magazine generale, hoteluri, statii de cale ferata si restaurante, iar vanzatorii au asistat proprietarii de magazine in aranjarea reclamelor pentru ghiseele magazinelor si vitrine folosind carti comerciale, precum si carti de prezentare in formate mai mari. Progresele in cromo-litografie de la acea vreme au facut posibile creatii atat de colorate, incat oamenii chiar le-au folosit ca decor pentru casa.

Ce avantaje aduce cartea de vizita business?

-Cartea de vizita va fi prima impresie pe care multi clienti potentiali o vor avea despre marca, despre afacerea si despre persoana de contact.

-Cartile de vizita sunt instrumente de marketing extrem de eficiente. O carte de vizita buna va fi rar aruncata si asta inseamna ca functioneaza in continuare timp de saptamani sau luni dupa ce a fost data si primita.

-Cartile de vizita sunt mult mai personale decat e-mailul sau marketingul online. O strangere de mana si schimbul de carti de vizita creeaza un impact mult mai mare decat orice corespondenta online si este excelent pentru construirea unor relatii de afaceri durabile.

-Cartile de vizita arata ca sunteti un profesionist si sunteti serios in legatura cu afacerea voastra. Daca cineva cere ocarte de vizita si nu o puteti oferi, veti arata a amator si nepregatit sa faceti afaceri.

-Cartile de vizita bune sunt afisate altora si distribuite intre contacte si colegi. O carte de vizita inteligenta, creativa, bine proiectata si imprimata profesional este o modalitate excelenta de a obtine recomandari.

-Cartile de vizita sunt de mare valoare pentru marketing. Cartile de vizita sunt eficiente si usor de produs, la un cost redus comparativ cu alte forme sau marketing.

Multumita tiparului digital, markprint.ro poate sa ofere calitate de fiecare data cand tipareste o serie de carti de vizita, flyere sau mape de prezentare.

Imprimarea digitala se refera la metodele de tiparire dintr-o imagine digitala direct pe o varietate de suporturi. Merge direct din fisierul PDF, de exemplu, direct la imprimanta digitala. Nu este nevoie sa fie create matrite, iar timpul de configurare este o fractiune din timpul de imprimare offset.

Imprimarea digitala se refera, de obicei, la tiparirea profesionala, in care lucrarile de scurta durata din desktop publishing si alte surse digitale sunt tiparite utilizand imprimante cu format mare si / sau cu volum mare sau cu jet de cerneala. Alegeti cele mai bune servicii pentru eficienta maxima!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here