În afară de filtre, căutarea la fața locului a devenit un instrument de încredere pentru bărbați, mai ales atunci când sar de la un site la altul. 96% dintre bărbații bogați folosesc căutarea pentru a afla mai multe despre brandurile de modă și produsele pe care doresc să le cumpere. Crearea unui site mai potrivit pentru bărbați cu funcția de căutare ușor de utilizat este foarte recomandata, dar puteți face într-adevăr ceva vizualizari, cu cateva cuvinte cheie?

În lumea extrem de activa si transparenta a internetului, bărbații întâlnesc elementele pe care le doresc prin expunerea imaginii. 74% dintre consumatori spun chiar că interogările de cuvinte cheie bazate pe text nu le ajută să găsească deloc elementul potrivit! Articolele de modă sunt mai recunoscute prin imagini decât prin descrieri de text. Bărbații sunt, de asemenea, mult mai probabil să-și amintească hainele pe care doresc să le cumpere pe baza atributelor fizice. În loc să utilizați cuvinte cheie generice (de ex. „Pantofi din piele S.OLiver brună”) pentru a vă face articolele accesibile la cumpărături, de ce să nu valorificați puterea unor alternative inovatoare cum ar fi tehnologia de căutare vizuală?

Căutarea vizuală simplifică experiența de cumpărături atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Cumpărătorii de sex masculin pot utiliza ca mijloace de căutare digitală (fotografii, capturi de ecran, imagini) ca interogări de căutare pe măsură ce trec prin elementele din catalogul de produse.Ii poate duce direct la produsul din inventar care se potrivește cu aspectul articolelor dorite, făcând cumpărături mai rapid pentru bărbați și generând vânzări mai mari pentru magazinul online.

Citeste si:   De la hobby la afacere

În plus, bărbații care fac cumpărături on-line doresc, de asemenea, să poată găsi eficient articolele relevante fără a trece printr-un proces complicat de introducere a mai multor cuvinte cheie.

Ceea ce doresc oamenii: drumul neted către cumpărături

Am aflat că, cumpărăturile reprezintă o activitate obiectivă, mai degrabă decât un hobby plăcut pentru majoritatea bărbaților. Ei încep prin a avea în vedere scopuri clare de cumpărături în minte și fiecare pas al călătoriei cumpărătorului este o acțiune proactivă din partea lor de a se apropia de acel buton „check out”. Astfel, trebuie să vă concentrați asupra faptului că, conținutul și platforma dvs. sunt mai interactive și mai accesibile pentru bărbați, făcând-o mai transparentă sau integrând instrumente utile, cum ar fi tehnologia de căutare vizuală.

Citeste si:   Costume de slabit si modelatoare pentru orice femeie

Prin adaptarea la strategiile de cumpărături pentru bărbați prin îmbunătățiri ale site-urilor care răspund eficient nevoilor lor, vă puteți aștepta la recompense valoroase.

Spune si tu parerea...