Daca m-ar intreba cineva ce zona a tarii iubesc mai mult, i-as raspunde fara sa stau pe ganduri ca nu este corect sa intrebi un copil daca iubeste mai mult pe tatal sau sau pe mama sa, fiindca trebuie sa ii iubeasca in mod egal pe amandoi parintii.

Avem o tara de o frumusete nepamanteana, dar multe dintre regiunile ei isi infig radacinile adanc in suflet, fiindca ai intalnit acolo oameni care au sfintit locul.

Frumos este Maramuresul cu padurile sale nesfarsite, cu Mocanita care vine raspandind coloane de fum alb catre cer, cu sculptura in lemn si cu portul traditional, cu dansurile si cantecele populare cu strigaturi!
Dar si Sinaia este o perla a colierului de statiuni montane cu care se mandreste tara! Trenul regal, Castelul Pelesc, muntii care se vad in zare si aerul curat o face una dintre cele mai vizitate asezari de pe Valea Prahovei. Daca ai norocul sa te cazezi la un hotel de lux, in pretul cazarii se include:

-micul dejun consistent si pentru toate gusturile. Sunt persoane care la micul dejun merg pe varianta dulce (unt cu dulceata, clatite, prajituri sau fructe si cafea) sau pe varianta sarata si consistenta (oua fierte sau prajite, mezeluri, carnaciori prajiti) sau doresc numai legume.
-accesul gratuit la centru spa. Seara, inainte de culcare sau in zilele ploioase oaspetii se pot duce la piscina, la sauna umeda sau uscata, copiii merg la centru de joaca.

Citeste si:   Jucarii de la Toys Plaza

In carnetelul meu cu hotelurile care mi-au lasat amintiri de aur se fla un hotel din Sinaia, care m-a cucerit prin gestul de a oferi fiecarui oaspete la cazare o sticla de vin bun si New Lebada Resort, hotelul de lux din Delta Dunarii care concureaza de la egal la egal cu cele mai luxoase unitati de cazare din tara.

Cand m-am cazat anul trecut la acest hotel era vara si nu aveam mari asteptari. Ma asteptam sa ma ciupeasca tantarii si sa ma scarpin pana imi da sangele si sa nu fie de mancare altceva la restaurant in afara pestelui, care nu imi place si pe care nu il pot manca.

Am ajuns acolo seara si am remarcat parfumurile care se amestecau in mod sublim. Mai intai am simtit mirosul teiului. Venea de departe, din padurile aflate dincolo de apele grele, dar era acolo viu. Parfumul teilor din noaptea aceea mi-a intrat in suflet. Apoi, din gradina am simtit regina noptii si parfumul inegalabil al trandafirilor.

Aveam gradina si stiam ca imi voi incepe dimineta intre florile inrourate. Imi place sa trec palmele peste petalele catifelate si pline de roua ale trandafirilor. Surpriza mea a fost uriasa cand am intrat in camera si am descoperit culorile pastelate ale mobilei confortabile si am descoperit ca puteam iesi direct in gradina. Cu toata oboseala, ne-am lasat bagajele si am iesit in mijlocul naturii. Vantul adia placut si greierii si pasarile cantau placut, in timp ce pe cer tremurau stralucitoare stelele.

Citeste si:   Definitia nursingului si informatii legate de acest domeniu

Cand au tacut pasarile, fiindca au adormit, ne-a vorbit de departe glasul apei. Valurile Dunarii se auzeau linistitor, iar luna arginta totul.
Am stat jumatate din noapte in gradina, atenti la tot ce misca, fermecati de acea noapte sublima de vara. Am dormit cateva ore, fiindca a fost frumos-frumos si nu pot uita locul acela.

A doua zi a plouat si parfumurile erau si mai vii. Nu am putut iesi un timp, dar in piscina am gasit apa curata si calduta de care aveam nevoie. Nu ne-am putut opri din inotat doua ore.

Dupa ce am iesit din piscina si am intrat in jacuzzi, am facut un dus si ne-am dus la masa de pranz. Au la acest restaurant o mancare de iti las gura apa. Ma trezesc si acum in anumite dimineti si imi este tare pofta de legume la gratar, de friptura lor suculenta, de prajitura casei si de toate mancarurile acelea gatite pe loc.

Citeste si:   Scalado Remove

Au urmat zile de plimbari cu barca in tovarasia ghizilor care ne-au vorbit de fauna si flora de aici, apoi am stat zile intregi la pescuit.
Hotelul era curat ca lacrima de cate ori ne intorceam si gradina era plina si parfumata. Nu aveam timp sa ne plictisim, iar personalul foarte amabil a stat tot timpul la dispozitia noastra.

La baie cosmeticele erau de calitate premium. Lasau pielea perfect curata si catifelata, iar prosoapele absorbeau rapid apa de pe piele.
Peste tot erau produse de calitate, mobilier de calitate si mai ales oameni de calitate.

Nu pot uita acel loc mirific si ospitalitatea de nota 10. Am planificat deja sa ne ducem la toamna, sa vedem culorile acelea vii autumnale peste tot.

Nu stati pe ganduri si vizitati acest loc, fiindca nu veti fi dezamagiti!
Delta Dunarii este frumoasa in orice anotimp si pare mereu noua.
Romanii ar trebui sa faca mereu o cura de aer proaspat si racoare, mai ales ca apa absoarbe praful, caldura, iar padurile si vegetatia din jur filtreaza aerul mereu.