Acum 2 ani am descoperit o noua idee de afacere ce implica comunicare cu o firma din Suedia. Totul se invarte in jurul ideii de sanatate, alimentatie si welness. La inceput am fost sceptic in ceea ce priveste profitul pe care in voi scoate si daca acesta va fi mai mare decat suma investita.

Cum obezitatea a crescut si in tara noastra, cred ca centrele de acest gen pot aduce mult ajutor persoanelor in cauza si mult profit celor care au curaj sa investeasca in ele.
Am cumparat aparatura necesara si am deschis centrul medical, iar oamenii nu au intarziat sa apara.
De la tratamente corporale, la retete, toti au bneficiat de tot ajutorul necesar.

Citeste si:   Cele mai vandute vile cu arhitectura moderna

In timp profitul a crescut si am hotarat crearea unui centru de birouri, unde mai multi copywriteri si freelanceri sa isi poata desfasura activitatea. Era o idee cu totul opusa celei dintai, dar avea ca scop extinderea domeniului IT in oras, iar cum acesta este si domeniul in care eu profesez stiam ca imi va fi util.

Dupa ce am gasit locul pe care doream sa il inchiriez, am plecat sa caut obiectele necesare pentru a-l amenaja. Am luat un birou calculator pentru mine si am tinut evidenta clara a sumelor.

Multi dintre angajati folosesc multe documente si pentru a-I ajuta sa le pastreze intr-o stare buna le-am luat mape elastic. De asemenea am achiztionat si aparatura pentru birou,de la imprimanta la scannere si chiar o ghilotina hartie.
Mediul in care oamenii isi desfasoara activitatea este foarte important si acesta trebuie sa fie intr-o ordine deplina ca fluxul de energie sa fie unul bun, iar productivitatea sa fie intr-o continua crestere.
Am avut grija ca decorul sa fie unul linistit care sa le induca angajatilor o stare de bine si acest lucru s-a vazut si in profitul afacerii care a fost intr-o continua crestere.

Facebook Comments

Spune si tu parerea...