miercuri , 23 iulie 2014
Navigare: Home » Stiri IT » Stiri Servicii IT » Servicii Online » Asistenta online pentru PC de la Romtelecom

Asistenta online pentru PC de la Romtelecom

Este bine de știut că Romtelecom acordă asistență pentru PC și echipamente periferice prin telefon. Dacă ai probleme cu computerul, cu modemul sau cu configurarea clientului de email, centrul de asistență PC de la Romtelecom vă stă la dispoziție la nr. de telefon 0903.903.903. Tariful apelului nu este pe minut, ci este fix: 6,2 euro din rețeaua Romtelecom și 7,5 euro + costul minutelor consumate cu ocazia apelului pentru rețelele mobile Orange, Cosmote și Vodafone (TVA inclus). Trebuie menționat faptul că tarifarea începe efectiv după mesajul audio introductiv, iar asistența este oferită doar clienților Romtelecom.

Cum este oferit ajutorul? Specialiștii Romtelecom îți vor recomanda instalarea unui mic soft pe computer, numit LogMeIn pentru ca ei să se poată conecta de la distanță direct la computerul tău.

Cât durează asistența telefonică sau online? Maxim 20 de minute. Într-un sigur apel telefonic doar o singură problemă se poate rezolva.

Romtelecom deține peste 30 de specialiști în domeniu care pot fi apelați prin intermediul acestui serviciu. Părerea mea este că tarifele sunt reduse și convenabile pentru companiile mici care nu își permit să angajeze speciliști pentru a-și rezolva problemele din domeniul IT. Pe de altă parte, la acest centru de asistență trebuie să înțelegi că nu chiar orice problemă se poate rezolva prin telefon sau acces direct la computerul tău. Unele situații trebuiesc prezența unui specialist la fața locului, de exemplu atunci când trebuie făcută o verificare la echipamentele hardware. În rest, problemele de software, de configurare, de instalare și de administrare, pot fi abordate de la distanță. Așadar, atenție are când vă decideți să apelați la serviciul Asistență PC Romtelecom.

Iată de exemplu un extras din Termeni și condiții de utilizare pentru acest serviciu:

Serviciul de Asistentă PC este un mijloc direct de consultanţă prin care specialiştii noştri IT oferă prin telefon sau prin acces de la distanţă, asistentă PC în vederea rezolvării unor probleme tehnice de dificultate medie, cum ar fi incidente care sunt strict legate de funcţionarea corectă a computerului dumneavoastră sau a conexiunii la internet.

Tot în acest temei legal există si lista situațiilor cărora se poate acorda asistență:

  1. Configurare modem (toate modelele oferite de Romtelecom)
  2. Configurare router (o gamă largă de modele)
  3. Instalare driver pentru diverse componente PC (pentru toate tipurile de componente, care nu prezintă defecțiuni)
  4. Configurare DVR și camere de supraveghere (o gamă largă de echipamente, inclusiv plăci de captură pentru PC)
  5. Instalare și configurare imprimante și multifuncționale (inclusiv echipamente de rețea și cu fax)
  6. Instalare și configurare webcam (o gamă largă de echipamente)
  7. Instalare aplicații pentru redarea fișierelor audio și video
  8. Instalare aplicații de mesagerie instant
  9. Configurare aplicatii antivirus / antispyware (inclusiv instalare, dezinstalare sau configurări avansate)
  10. Configurare sistem de operare Windows (personalizare, instalare/configurare browser internet, configurare avansată)
  11. Configurare MAC (PPPoE, TCP/IP, wireless)
  12. Configurare adrese e-mail: accesare de pe telefonul mobil, configurare client e-mail (Outlook) și configurări avansate

Ce vă recomandă Romtelecom să știți înainte de a apela la centrul lor de asistență PC: să puteți explica clar care este problema sau ce anume doriți să faceți.

În concluzie, citiți cu atenție condițiile în care este acordată asistența pentru PC. Vedeți dacă vă încadrați și dacă este convenabil să apelați la ei. În multe situațiile la care Romtelecom oferă asistență nu este nevoie neapărată de un specialist. Un prieten sau o cunoștință care folosește computer la servici sau acasă vă poate ajuta fără vreo recompensă să instalați o cameră web sau vă configureze antivirusul.

Așadar, întrebați mai întâi de cei din jur, întrebați-ne pe noi (folosiți formularul Contact) și, dacă într-adevăr nu aveți la cine apela pentru a vă rezolva problema, apelați la centrul de asistență PC de la Romtelecom.

Mult succes!

Lasa un comentariu...

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Despre Stefan

Caziuc Stefan

Sunt pasionat de IT, editor pe acest blog, dar cel mai mult timp îl petrec ca tehnician in proiectare, design și tehnoredactare computerizată. În timpul liber studiez, citesc și cânt la chitară. Pe lângă IT, îmi place să vorbesc despre ceea ce m-a convins că merită atenție și prezintă încredere.

Scroll To Top